Uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego nr 6944

Pomoc

Dokumenty potrzebne do wykonania wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego:

Lokal mieszkalny (nieruchomość lokalowa, spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu):

  • aktualny odpis z księgi wieczystej – do uzyskania w Sądzie Rejonowym w wydziale Ksiąg Wieczystych,
  • akt notarialny, lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
  • wypis z rejestru gruntów na działki na których znajduje się budynek, w którym usytuowany jest lokal - do uzyskania w Urzędzie Miasta lub Starostwie Powiatowym,
  • w przypadku spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu – zaświadczenie ze spółdzielni mieszkaniowej o przysługującym prawie do lokalu,
  • inne mające wpływ na określenie stanu prawnego lokalu m.in. orzeczenia sądu, decyzje administracyjne itp.,
  • W przypadku rynku pierwotnego należy przedłożyć dodatkowo:
    • kopia pozwolenia na budowę– do uzyskania od dewelopera lub spółdzielni Mieszkaniowej,
    • rozkład funkcjonalny lokalu - ksero z dokumentacji technicznej – do uzyskania od dewelopera lub spółdzielni mieszkaniowej,
    • przedwstępna umowa kupna-sprzedaży z deweloperem lub spółdzielnią mieszkaniową.

Lokal użytkowy:

  • aktualny odpis księgi wieczystej – do uzyskania w Sądzie w wydziale Ksiąg Wieczystych,
  • wypis z rejestru gruntów na działki, na których usytuowany jest lokal – do uzyskania w Urzędzie Miasta lub Starostwie Powiatowym,
  • akt notarialny, lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
  • umowa najmu (gdy lokal jest przedmiotem najmu),
  • inne mające wpływ na określenie stanu prawnego nieruchomości m.in. orzeczenia sądu, decyzje administracyjne itp.

Dom jednorodzinny (nieruchomość gruntowa zabudowana):

  • aktualny odpis księgi wieczystej – do uzyskania w Sądzie Rejonowym w wydziale Ksiąg Wieczystych,
  • akt notarialny, lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
  • wypis i wyrys z rejestru gruntów i budynków - do uzyskania we właściwym Urzędzie Miasta lub Starostwie Powiatowym,
  • wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego / studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego / decyzja o warunkach zabudowy - do uzyskania we właściwym Urzędzie Miasta lub w Gminie,
  • pozwolenie na budowę,
  • pozwolenie na użytkowanie, lub potwierdzenie zgłoszenia do użytkowania,
  • projekt techniczny (rzuty poszczególnych kondygnacji, przekrój pionowy, opis techniczny podstawowych elementów budynku),
  • kosztorys budowlany w przypadku budowy/rozbudowy/modernizacji,
  • kopia umowy przedwstępnej w przypadku podpisania takiej umowy w celu zbycia nieruchomości,
  • inne mające wpływ na określenie stanu prawnego nieruchomości m.in. orzeczenia sądu, decyzje administracyjne itp.

Działka gruntu:

  • aktualny odpis księgi wieczystej – do uzyskania w Sądzie Rejonowym w wydziale Ksiąg Wieczystych,
  • akt notarialny, lub inny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
  • wypis i wyrys z rejestru gruntów i budynków oraz mapa zasadnicza - do uzyskania we właściwym Urzędzie Miasta lub Starostwie Powiatowym,
  • wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego / studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego / decyzja o warunkach zabudowy - do uzyskania we właściwym Urzędzie Miasta lub w Gminie,
  • inne mające wpływ na określenie stanu prawnego nieruchomości m.in. orzeczenia sądu, decyzje administracyjne itp.

Nieruchomości komercyjne (zabudowane):

  • aktualny odpis księgi wieczystej – do uzyskania w Sądzie Rejonowym w wydziale Ksiąg Wieczystych,
  • akt notarialny, bądź inny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości,
  • wypis i wyrys z rejestru gruntów i budynków oraz mapa zasadnicza - do uzyskania we właściwym Urzędzie Miasta lub Starostwie Powiatowym,
  • wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego / studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego / decyzja o warunkach zabudowy - do uzyskania we właściwym Urzędzie Miasta lub w Gminie,
  • obowiązujące umowy najmu,
  • informacja na temat wydatków operacyjnych: zarząd nieruchomością, podatki, ubezpieczenie nieruchomości, opłaty za użytkowanie wieczyste.
  • zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości/decyzja WZ

Moje kompetencje

  • Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, Rzeczoznawca majątkowy - Magdalena Pryga
  • Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, Rzeczoznawca majątkowy - Magdalena Pryga
  • Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, Rzeczoznawca majątkowy - Magdalena Pryga
  • Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, Rzeczoznawca majątkowy - Magdalena Pryga
  • Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, Rzeczoznawca majątkowy - Magdalena Pryga
  • Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, Rzeczoznawca majątkowy - Magdalena Pryga
  • Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, Rzeczoznawca majątkowy - Magdalena Pryga
  • Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, Rzeczoznawca majątkowy - Magdalena Pryga

Gdzie świadczę usługi?

Mielec, Dąbrowa Tarnowska, Tarnów, Dębica, Ropczyce, Wadowice Górne, Radomyśl Wielki, Przecław, Pustków
Magdalena Pryga
Janowiec 61A, 39-312 Żarówka
GSM: 693 693 979
kontakt@pryga.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone, 2017-2022
Magdalena Pryga - Rzeczoznawca majątkowy
Realizacja Tworzenie stron internetowych
Strona korzysta z plików cookies, aby móc udostępnić użytkownikowi dodatkowe funkcjonalności oraz w celach statystycznych. Możesz zablokować te pliki w ustawieniach swojej przeglądarki. Zobacz Politykę prywatności.